توهین به ساحت مقدس پیامبر یک اقدام آمریکایی-صهیونیستی...
 
 
 

 

 درحالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی و مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست؟
به گزارش بازتاب به نقل از رسانه های خارجی، فیلم مذکور از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا، منتشر شده که اعلام کرده‌ است انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر صورت گرفته است.
در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.
رسانه‌های آمریکایی ازجمله «وال‌ استریت جورنال» گزارش دادند که «سَم باسیل»، نویسنده و کارگردان این فیلم، که «معصومیت مسلمانان» نام دارد یک یهودی آمریکایی اهل کالیفرنیا و شاغل در بخش مستغلات است، اما پخش و توزیع فیلم را تری جونز برعهده دارد.
سم باسیل که هم‌اینک در مخفیگاه به‌ سر می‌برد به «وال‌ استریت جورنال» گفته‌ است که «بیش از ۱۰۰ یهودی با اعطای ۵ میلیون دلار» در تأمین مالی این فیلم کمک کرده‌اند و این فیلم با شرکت ۶۰ هنرپیشه و ۴۵ نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌ است.
به گفته «سم باسیل»، این فیلم تاکنون تنها یک بار اکران شده که اوایل سال جاری در سالنی تقریباً خالی در هالیوود بوده است.
تری جونز، کشیش کلیسای گِینزویل فلوریدا، که شبکه خبری سی‌ان‌ان در وب‌سایت خود او را کشیشی «جویای نام» توصیف می‌کند پیشتر در اردیبهشت‌ماه امسال قرآن را آتش زده بود.
وزارت خارجه ایالات متحده نیز در پاسخ این عمل را محکوم کرده و اعلام کرد که «این یک عمل فردی است و به هیچ وجه نمایانگر ارزش‌های مردم آمریکا یا دولت ایالات متحده نیست». با این حال هیچ گونه برخوردی با این فرد هتاک به اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان نکرده که این امر باعث تحریک احساسات مسلمانان شده است.
تری جونز روز ۲۰ مارس ۲۰۱۱ نیز یک نسخه از قرآن را در کلیسای خود به آتش کشید که این اقدام تظاهرات گسترده‌ای را در افغانستان به دنبال داشت که طی آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 19:32 :: توسط : میلاد داوری

درباره وبلاگ
صادقانه......خالصانه.....

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 2673
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1